Do czego służy Strefa sprzedaży My.Via-Mobilis ?
Strefa sprzedaży My.Via-Mobilis została stworzona przez sprzedawców pojazdów i sprzętu. W tej strefie możesz zamieszczać ogłoszenia, sprawdzać statystyki, historię faktur, tworzyć dokumenty handlowe w formacie pdf, zapoznać się z wynikami wyszukiwania kupujących, kupić pakiety punktów i zarządzać opcjami widoczności.
Jak utworzyć konto na My.Via-Mobilis?
Zapisanie się jest proste i darmowe. Na stronie głównej My.Via-Mobilis.com, kliknij na Utwórz moje konto. Wprowadź adres email, za pomocą którego będziesz identyfikowany. Później otrzymasz wiadomość email z potwierdzeniem.
Po zapisaniu się możesz zamieścić ogłoszenie sprzedaży lub utworzyć powiadomienie email jeśli poszukujesz pojazdu lub sprzętu.
Kliknij tutaj, aby utworzyć konto
Możesz zmodyfikować swoje informacje na koncie My.Via-Mobilis, rubryka Moje konto > Moje dane Aby wzmocnić bezpieczeństwo Twojego konta, twoje numery telefonu i twój adres email nie mogą zostać zmienione on line. Jeśli chcesz je zmienić, skontaktuj się z doradcą.
Nie mogę zalogować się na swoje konto
Podczas pierwszego logowania się sprawdź, czy adres mailowy został prawidłowo zapisany. Być może mail z potwierdzeniem trafił do folderu spam.
Sprawdź, czy logujesz się przy użyciu tego samego adresu mailowego, którego użyłeś do utworzenia konta.
Kliknij na link Utracone hasło i wprowadź swój adres mailowy powiązany z Twoim kontem na naszej stronie.
Nie pamiętam adresu mailowego przypisanego do utworzenia mojego konta
Jak zrezygnować z emaili/ newsletterów?
Jeśli nie chcesz otrzymywać naszych powiadomień email, kliknij na link znajdujący się na dole naszych wiadomości/ newsletterów. Możesz również zmodyfikować preferencje na Twoje konto > Zmień ten kontakt.
Jak aktywować opcję Whatsapp?
Jeśli chcesz aby kupujący kontaktowali się z Tobą przez aplikację Whatsapp, wystarczy wpisać swój numer telefonu w Moje dane > Zmień dane i zaznaczyć « Chcę, aby kontaktowano się ze mną przez WhatsApp ».
Jak opublikować ogłoszenie ?
Możesz zamieścić ogłoszenie ze strefy klienta My.Via-Mobilis, klikając na Zamieść ogłoszenie. Wybierz kategorię pojazdu lub sprzętu, potem wypełnij formularz. Zwracamy uwagę na to, aby wypełniać maksymalną ilość pól. Twoje ogłoszenie zyska wtedy maksymalnie na widoczności.
Już się zapisałeś? Kliknij tutaj, aby zamieścić ogłoszenie
Jeszcze się nie zapisałeś? Kliknij tutaj, aby utworzyć konto
Nie znajduję ani marki ani modelu mojego sprzętu podczas zamieszczania ogłoszenia.
Może okazać się, że Twój typ pojazdu lub sprzętu nie został zarejestrowany w naszej bazie danych.
Kiedy wstawiasz ogłoszenie możesz kliknąć na Zaproponuj markę
Jak poprawnie wypełnić formularz ogłoszeniowy ?
Aby poprowadzić Cię przez formularz zamieszczania ogłoszeń, niektóre pola zostały poprzedzone symbolem:
Pola oznaczone tym symbolem muszą zostać obowiązkowo wypełnione.
Pola oznaczone tym symbolem są zalecane jeśli chcesz, aby Twoje ogłoszenia były lepiej widoczne.
Zalecamy wypełnić wszystkie pola, są to kryteria na podstawie których kupujący wyszukują produkty.
Podpowiedź: Uzupełnij maksymalną ilość pól, nawet nie obowiązkowych, dzięki czemu Twoje ogłoszenie będzie widoczne i zainteresuje większą liczbę potencjalnych kupujących.
Cena: Radzimy wprowadzić cenę ponieważ jest to najważniejszy element dla kupującego.
Zdjęcie: Możesz dodać aż do 16 zdjęć. Zdjęcia powinny mieć format .jpg. Możesz wybrać kolejność swoich zdjęć klikając na strzałki, które znajdują się pod zdjęciami. Uwaga! Ogłoszenie bez zdjęcia jest 7 razy rzadziej otwierane, niż ogłoszenie ze zdjęciem.
Film video: Możesz dodać film video aby zareklamować swój pojazd lub sprzęt. Wystarczy wkleić link do video. Filmy pochodzące z następujących stron ładują się bezpośrednio z karty technicznej: dailymotion.com, youtube.com i vimeo.com
Dodatkowe informacje: W tym polu możesz wpisać wszystkie informacje, które nie pojawią się w polach formularza. Podaj maksymalną ilość informacji, co zapewni ci większą popularność ogłoszenia.
Więcej opcji: Kliknij na link Więcej opcji znajdujący się na dole formularza, możesz zaznaczyć dodatkowe wyposażenie pojazdu lub sprzętu.
Przydatne informacje: wszystkie informacje, które wprowadzasz, pojawią się w Karcie Technicznej twojego pojazdu lub sprzętu.
Jaki jest czas publikacji mojego ogłoszenia ?
Jak tylko ogłoszenie zostanie zarejestrowane przez Państwa, nasz serwis zatwierdzi je i będzie ono widoczne w ciągu nadchodzących godzin lub następnego dnia roboczego.
Ile czasu moje ogłoszenie będzie wyświetlane na stronie ?
Kiedy zamieszczasz pojedyncze ogłoszenia, są one widoczne w sieci przez 30 dni. Pod koniec tego okresu możesz je przedłużyć.
Kiedy wybierasz abonament, Twoje ogłoszenia są widoczne przez okres trwania umowy.
Możesz usunąć ogłoszenia z sieci z poziomu strefy klienta, wtedy na przykład, kiedy pojazd został sprzedany.
Zamieściłem ogłoszenie, ale nie jest widoczne on line, dlaczego?
Jeśli po raz pierwszy zamieszczasz ogłoszenie, nasz doradca klienta skontaktuje się z Tobą, aby potwierdzić Twoją tożsamość.
Każde ogłoszenie podlega procesowi ręcznego zatwierdzania. Twoje ogłoszenie zostanie umieszczone w sieci maksymalnie w ciągu jednego dnia roboczego.
Dlaczego to ogłoszenie jest ciągle na etapie tworzenia?
Sprawdź, czy zatwierdziłeś swój koszyk i zapłaciłeś za zamówienie.
Dlaczego moje ogłoszenia nie są widoczne online?
Bez abonamentu, Twoje ogłoszenie będzie widoczne w sieci przez 30 dni. Po tym czasie możesz je przedłużyć w swojej Strefie Klienta.
Dzięki abonamentowi, Twoje ogłoszenie będzie widoczne w sieci przez okres obowiązywania umowy, chyba, że ogłoszenie zostanie przez Ciebie usunięte.
Jak edytować moje ogłoszenie ?
Możesz zmienić treść ogłoszenia (dane, zdjęcia) wchodząc do swojej strefy klienta My.Via-Mobilis > Moje ogłoszenia. Kliknij na ikonę ołówka, żeby zmodyfikować ogłoszenie.
Uwaga! Aby zmodyfikować typ pojazdu lub sprzętu (na przykład: ciężarówka => bus), skontaktuj się z naszym serwisem klienta pod: tel od poniedziałku do piątku od 9.00 do 12.00 i od 13.30 do 17.30.
Edytowałem mój park on-line ale zmiany nie są widoczne na stronie. Dlaczego ?
Zmiany wprowadzone w ogłoszeniach są widoczne po krótkim okresie czasu. Jeśli zmiany nie wyświetlają się pamiętaj, że twój nawigator zatrzymuje w pamięci twoje działania i czasami potrzebuje aktualizacji aby poprawnie wyśwetlić nowe dane. Naciśnij jednocześnie na klawisze Ctrl i F5 aby zaktualizować swój nawigator.
Jak usunąć swoje ogłoszenie?
Na stronie zarządzaj swoimi ogłoszeniami, kliknij na ikonę kosz.
Jak sprawdzić statystyki moich ogłoszeń?
Statystyki ogłoszeń nie są dostępne w zakładce Moje statystki.
Strona Statystyki ogólne wskazuje ilość wejść na stronę w miesiącu oraz kontakty.
Strona Statystyki szczegółowe pokazuje ilość wejść i kontaktów w odniesieniu do każdego ogłoszenia.
Co oznacza pakiet punktów?
Punkt to środek płatniczy do zamieszczania ogłoszeń i zakupu opcji widoczności.
Punkty są wykorzystywane jedynie do zamieszczania pojedynczych ogłoszeń oraz do zakupu opcji widoczności ogłoszeń. Nie podlegają wymianie ani zwrotowi.
Dzięki malejącym stawkom, pakiety punków umożliwiają oszczędzanie. Dodatkowo, zyskujesz na czasie umieszczając ogłoszenia, ponieważ tylko raz wprowadzasz swoje dane bankowe.
Twoje kredyty zostaną automatycznie odjęte z twojego koszyka podczas kolejnych zakupów.
Kredyty będą ważne przez rok od czasu zakupu. Zostaniesz poinformowany mailowo przed datą upływu ważności kredytów.
Jak kupić pakiet punktów?
Jak zoptymizować moje ogłoszenie ?
Proponujemy kilka opcji udostępniania, do zakupienia dzięki punktom (patrz informacje Pakiety punktów):
- Opcja Fluo: Twoje ogłoszenie będzie wyróżniało się kolorem
- Opcja Odświeżania: Twoje ogłoszenie znajdzie się na początku listy
- Opcja automatycznego odświeżania: funkcja ma za zadanie przenoszenie twojego ogłoszenia na początek listy z dowolnie wybraną częstotliwością (codziennie lub co tydzień).
- Opcja ogłoszenie na pierwszej stronie: ogłoszenie znajdzie się na pierwszym miejscu w swojej kategorii przez wybrany okres czasu (1, 3 lub 7 dni).
Kliknij tutaj, aby kupić pakiet punktów
Jak zastosować opcje widoczności moich ogłoszeń?
Możesz zastosować opcje widoczności już w chwili zamieszczania ogłoszenia (pojawi się propozycja dodania opcji); możesz też to zrobić w dowolnej chwili, gdy ogłoszenie znajduje się już w sieci (na stronie zarządzania ogłoszeniami).
Zastosowałem opcję Odśwież moje ogłoszenie, ale go nie widzę na początku listy, dlaczego?
Po zastosowaniu opcji Odśwież, Twoje ogłoszenie zostanie przeniesione na początek listy najpóźniej po 1 godzinie.
Ile kosztuje zamieszczenie ogłoszenia ?
Proponujemy wam 2 możliwości:
- Jeśli jesteś osobą prywatną lub zamieściłeś niewiele ogłoszeń, płacisz za każde ogłoszenie. Cennik jednostkowy ogłoszeń znajduje się na stronie głównej.
- Jeśli jesteś profesjonalistą, możesz skorzystać z cenników odpowiednich do ilości ogłoszeń, które chcesz zamieścić. Więcej informacji pod numerem +33 (0)3 72 73 50 56 od poniedziałku do piątku, od 9 do 12 i od 13.30 do 17.30.
Ile kosztują pakiety punktów?
Aby zapoznać się z korzystnymi cennikami pakietów punktów, przejdź do swojej strefy My.Via-Mobilis.com, rubryka Moje konto > Moje punkty.
Jak uregulować moje zamówienie ?
Po zamieszczeniu ogłoszeń, możesz zapłacić kartą, interfejsem płatniczym z zabezpieczeniami lub przez Paypal.
Jeśli zakupiłeś punkty, zostaną odliczone od Twojego koszyka.
W przypadku regularnych płatności (zakup abonamentu) możesz płacić przelewem lub przelewem SEPA.
Co to jest bankowy kod bezpieczeństwa ?
Podczas płatności on-line, ten kod może być wymagany przez Państwa bank w celu zabezpieczenia danych bankowych i transakcji finansowych. Jeśli nie znasz tego kodu, radzimy Ci skontaktować się z Twoim bankiem.
W trosce o środowisko naturalne, nie wysyłamy faktur w formie papierowej. Po przygotowaniu faktury, wysyłamy ją drogą mailową. Macie możliwość wprowadzenia innego adresu mailowego do otrzymywania faktur drogą elektroniczną.
Wszystkie Twoje faktury znajdują się w Twojej strefie klienta My.Via-Mobilis.com, wystarczy kliknąć na Moje konto > Moje faktury.